Nayax logo CZ
Kontakty

Kontaktovat podporu

Správné fungování terminálu je závislé na více stranách, ať už se jedná o systém, ke kterému je terminál připojen a tímto systémem ovládán, mobilní síť, vzdálenou komunikaci terminálu se servery nebo platební bránu atd.

Zákazník tak může kontaktovat podporu z důvodu poruchy terminálu, ale závada je například v zařízení, ke kterému je terminál připojen nebo je terminál tímto zařízením blokován.

Před tím, než nás budete kontaktovat, přečtěte si prosím informace o nejčastějších technických potížích a jejich příčinách.

Jak nás můžete kontaktovat?

Telefonicky: +420 608 972 140, +420 608 196 267
E-mailem: podpora@nayax.cz

Jsme tu pro vás v pracovní dobu Pondělí–Pátek, od 9:00 do 17:00 hod.
Mimo tuto pracovní dobu nebo během svátků nás můžete kontaktovat mailem, nebo zanechat vzkaz v hlasové schránce. Požadavku se budeme věnovat co nejdříve.

Jaké informace uvádět při hlášení poruchy?

1

Název provozovatele systému.


                                            
2

Alespoň jeden identifikátor terminálu, jako je jeho sériové číslo, Machine ID, Monyx ID nebo vlastní název profilu automatu uvedený ve správě NAYAX DCS.


                                            
3

Stav zařízení pro nahlášení poruchy nebo detailně specifikovaný dotaz.


                                            

Kde najít sériové číslo?

Nayax sériové číslo
Na zadní části terminálu
Nayax sériové číslo
Během startu terminálu po připojení k napájení. (Postrádá-li terminál komunikaci se zařízením, sériové číslo je zobrazeno na displeji pod vykřičníkem)
Nayax sériové číslo
Kliknutím na MENU > Terminal info. (Funguje pouze, je-li MENU terminálu aktivní)
crossmenu