Správné fungování terminálu je závislé na více stranách, ať už se jedná o systém, ke kterému je terminál připojen a tímto systémem ovládán, mobilní síť, vzdálenou komunikaci terminálu se servery nebo platební bránu atd.
Zákazník tak může kontaktovat podporu z důvodu poruchy terminálu, ale závada je například v zařízení, ke kterému je terminál připojen nebo je terminál tímto zařízením blokován.
Před tím, než nás budete kontaktovat, přečtěte si prosím informace o nejčastějších technických potížích a jejich příčinách.
Telefonicky: +420 608 972 140, +420 608 196 267
E-mailem: podpora@nayax.cz
Jsme tu pro vás v pracovní dobu Pondělí–Pátek, od 9:00 do 17:00 hod.
Mimo tuto pracovní dobu nebo během svátků nás můžete kontaktovat mailem, nebo zanechat vzkaz v hlasové schránce. Požadavku se budeme věnovat co nejdříve.
Název provozovatele systému.
Alespoň jeden identifikátor terminálu, jako je jeho sériové číslo, Machine ID, Monyx ID nebo vlastní název profilu automatu uvedený ve správě NAYAX DCS.
Stav zařízení pro nahlášení poruchy nebo detailně specifikovaný dotaz.