Správné fungování terminálu je závislé na více stranách, ať už se jedná o systém, ke kterému je terminál připojen a tímto systémem ovládán, mobilní síť, vzdálenou komunikaci terminálu se servery nebo platební bránu atd.
Zákazník tak může kontaktovat podporu z důvodu poruchy terminálu, ale závada je například v zařízení, ke kterému je terminál připojen nebo je terminál tímto zařízením blokován.
Před tím, než nás budete kontaktovat, přečtěte si prosím informace o nejčastějších technických potížích a jejich příčinách.
Nahlášení poruchy
Mimo tuto pracovní dobu nebo během svátků nás můžete kontaktovat mailem, nebo zanechat vzkaz v hlasové schránce. Požadavku se budeme věnovat co nejdříve.
Servis nefunkčního zařízení
Pokud po vlastní diagnostice shledáte terminál nefunkčním, je možné jej poslat do servisu.
- Stáhněte si servisní formulář a vyplňte jej ručně nebo přímo v počítači.
- Odpojte zařízení a zabalte jej společně s vytištěným formulářem.
- Zabalené zařízení zašlete na naši adresu:
JIMARK s.r.o.
Na Jarově 2425/4
130 00 Praha 3
Jaké informace uvádět při hlášení poruchy?
Kde najít sériové číslo?
Na zadní části terminálu.
Během startu terminálu po připojení k napájení.
Postrádá-li terminál komunikaci se zařízením, sériové číslo je zobrazeno na displeji pod vykřičníkem.
Kliknutím na MENU > Terminal info.
Funguje pouze, je-li MENU terminálu aktivní.